.. ... ...

Måndag igen.. men nu är jag ledig i en vecka. Firade detta genom att gå upp 06,00 och knata varvet runt sjön. Visst är det seriöst? Undrar hur lände det håller i sig.. Något säger mig att det kanske ine blir så varje morgon. Annars håller jag på att göra om sovrummet, är inne i rensningsfasen nu. Mindre kul, samlar på mig såå mycket saker och skrivbordet resulterade i två påsar med div skräp.. Ska måla om med början i morrn.. Ni kan ju hålla tummarna för mig, ska väl försöka få lite färg på väggarna även om jag vet att det lär hamna lite varstanns.. ;.)

Helgen då.. Jag gjorde min sista dag på fehrer i torsdags. Detta uppmärksammades av mina kära kollergor genom att de tejpade ben, armar och la mig i en tvättränna. Resten av dagen (3 timmar) dröp det vatten av mig å när jag började torka lite var det nån där med mer vatten. Visst låter det härligt!??

I fredags var vi på fest i Skee. En arbetskamrat till Andreas fyllde 25. Blev en bra fest å det känndes av lite på lördagen som vi spenderade på Monsterrace. Orkade dock inte gå ut på kvällen så det blev myspys hos Marika å David.

Ne nu ska jag röja vidare. En uppdatering dröjer några dagar.. Pussar


Kommentarer
Postat av: Linapina

heeeej! Vad kul,vilken farg blir det? Precis varit pa vinprovning, ratt packad, men det gar fint, serru. haha...bor sjuy stycken i ett rum for tre, mnys. Traffat fin kille, maste akta hjarata! berattar sen! Saknar dig, alskar massor!

2006-08-29 @ 11:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0