Lite sliten...

Jag känner mig inte riktigt kry, ont i huvudet å i halsen.. Kanske lite feber så egentligen är det nog lite synd om mig ;-) Men grejen är den att jag inte har tid att vara sjuk, för i kväll är det FEST. Vi ska fira Martin i dag, tror det var nästan 90 personer.. fatta va skoj. Vi ska till Carro på förfest redan kl 15,30 så i dag blir det en del dag. Jag har visserligen hört att man botar förskylning med cider, vin å sprit. Eller var det inte så??? Lever efter det i dag i alla fall..

har haft några underbara dagar med familjen i Grebbestad å förhoppningsvis får de plats hela nästa sommar *håller tummarna* ..

Ne nu måste jag laga lunch, stryka kläder å äta treo.. det blir nog bra detta!!!

Pussar på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0