Seriöst är ordet!

Jag har varit duktig, redan börjat kolla upp kurslitteraturen inför höstens kurser. Det var visserligen inte så upplyftande med tanke på att det var såå många böcker å de var INTE billiga. Tänkte ta mig en tur till biblioteket å se vad de kan ta hem där innan jag beställer.

Har varit å fikat med Carro å Evelina i dag, bara 2 timmar på hannas. Mysigt! Vi ska ju åka till Halmstad nästa vecka, jag, carro, evelina å marie. En riktig tjejresa, ska bo på hotell å bara ha det bra. Ska verkligen bli jätte kul. Bara en som saknas.. Lina du skulle varit med!!!!

Nu ska jag snart laga middag å packa inför min camping tripp till Grebbbestad. Mamma ringde förut å de hade fått plats på Grebbetads Camping, trevligt!

Hörs igen om några dagar! // Pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0