~Vilken vecka~

Ja denna veckan har varit händelserik så det får bli en lång uppdatering.. Vi börjar på...

Lördag.. Martin och hans mamma hade kombinerat kalas, det vill säga 25+50. Vi började tidigt hos carro med en trevlig förfest. Sen var magnus snäll å körde oss upp till Bomarka. På vägen dit råkade marika tappa sin handväska hm.. Men den hittades senare. Väl i bomarka var den mat, sång och dans som gällde. Kvällen gick såå fort och kl 3 styrde vi hemmåt.. lagom fulla å såå trötta. I söndags blev det inte många knop gjorda.. Var trött som skräcken och förskylningen blev värre. Packade inför semestertrippen med tjejerna till Halmstad..

Så på måndag morgon åkte vi i väg.. Carro körde å det gick såå bra efter några timmar var vi i Halmstad och checkade in på hotellet. Mycket fint hotell mitt i smeten. jag och Carro fick det minsta rummet men vi klarade oss i alla fall. dagarna i halmstad spederades genom att gå i affärer, sola på Tylesand, äta och dricka gott.. Vi träffade oxå Carros kompin Emmeli som jag tyckte var väldigt lik lina, lite skrämmande lik facktiskt ;-) Så man kan ju säga att du var med i alla fall.. *tihi*
På vägen hem besökte vi Freport i kungsbacka.. Där vi kikade i mer affärer och där Marie gjorde de stora klippen.. Den tjejen kan verkligen hitta guldklimparna på rean..  Sen var det ikea som gällde, det var då min maga pajade.. Fick kramper men jag trodde de skulle gå över. Var i alla fall med på ikea men på vägen hem blev det bara värre tillslut kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Tjejerna släppte av mig på Bäckefors jouren där Andreas mötte upp. Väl där undersöktes jag men när de inte hittade felet fick jag åka vidare med ambulans till Näl. Väl på näl undersöktes jag men inget fel kunde hittas fick stark smärtlindring å kände mig hög. De bestämmde sig för att jag skulle få stanna över natten och när jag vaknade på morgonen mådde jag riktigt bra. Mer undersökningar blev det men de konstaterade att jag var frisk.. Under sommaren kunde det tuydligen bli så här, värmen dåliga matvanor och alkohol.. Så jag fick åka hem i går. Sov hela vägen hem och resten av dagen i soffan.. Helt utmattad...
I dag mår jag bra föruton förskylningen som aldrig ger sig.. Så ni förstår det har varit en händelserik vecka för mig.

I dag blir det mega lungt ska inte göra många knop...

~Vid vissa tillfällen förstår man vad vissa personer betyder~

Pussar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0