Mc-semester, bröllop mm

Länge sen jag skrev nu, skyller på tidsbrist å värmen. I dag regnar det ju så jag får väl ta mig tid å uppdatera lite. i Tisdags åkte vi i väg, jag, Andreas, Marika å Mattias. Vi skulle vättern runt med första stopp i Gränna. Å visst åkte vi till gränna första dan, men sen ändrades planerna. I stället för att åka vidare stannade vi i gränna tills på torsdagen. Vi var riktiga turister å gjorde allt man ska göra i gränna. Vi var ute på visingsö, åkte remmalag (häst å vagn), tittade å fotograferade gamla kyrkor å slottsruiner. Vi tittade även på hur man tillverkar polkagrisar. Turist på hög nivi alltså ;-) Men vi han även med att spela minigolf, sola å dricka en del vin å öl! hade helt enkelt en mycket trevlig semester.

Vi har även varit på bröllop. Johan å Veronica gifte sig i lördags. Mycket trevligt bröllop men god mat och MYCKET dans. Gick inte av dansgolvet på hela kvällen, med undantag för att hämta mer dricka. Ja vilken kväll...

I går var jag dock inte lika pigg, men det är smällar man får ta. Fick bli en lugn dag i soffan å senare på kvällen var det film hos david å marika.

Andreas har börjat jobba i dag, själv har jag ju 1,5 vecka kvar på min semester, såå skönt! Så i dag har jag tvättat å städat lite. Även varit en sväng hos mamma. Min morbror med familj var där å hälsade på. I morrn åker jag till Grebbestad, mor å far ska ha husvagnen där en vecka. på lördag blir det fest igen då vi ska fira Martin, det ska verkluigen bli såå kul. Håller tummarna för fint väder..

Ne nu ska jag laga middag. Grillad kyckling å fetaost sallad. Inte helt fel...

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0