~varmt~

Puh, nu är det varmt. Just gått igenom en mega stor stryktvätt, så nu är jag helt slut. Dagen spenderades i bästorp i dag. Jag å Anita städade ur kiosken å toaletterna på dansbanan så nu är det klart för fest. Vi grillade även å solade lite men det blev nästan för varmt. Planterat om lite blommor oxå här hemma, det behövdes verkligen.

Så uppdateringen av helgen som jag lovat....
Fredagen var helt underbar, hade verkligen jätte kul. Det var många som hade på sig 50-tals kläder å det gjorde ju att stämmningen blev ännu bättre. Hade förfest hos Marie å Jörgen där vi och alla knott/mygg grillade å drack. Adam var snäll å hämtade oss på kvällen *tack*

I lördags var det meningen att vi skulle till Maria å Jimmy i Åmål på grillfest men min kära pojkvänn var inte så jätte pigg. Kom inte upp ur sängen förän kl var 17 å då var det ingen större ide. Så det fick bli en lugn hemma kväll med film å tillbehör. 

Söndagen spenderades på sjön, hade en toppendag med klar blå himmel. Tänk om man kunde få sånna dagar resten av semestern, det hade inte varit helt fel. 

Ne nu ska jag duscha å sen ska jag till mamma, min moster å kusin är på visit så jag får väl vara lite social.. 

Glöm nu inte SOMMAFESTEN på fredag.. känner att jag tjatar lite men jag vill ju verkligen att ni ska komma. 

~~~~Pussar~~~~  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0