Snart, snart helg

ja då var det torsdag vilket är såå skönt. Bara en dag kvar på jobbet å sedan är det helg! Veckan som har gått har varit ganska fullspäckad, pluggat på förmiddagarna å jobbat på eftermidagarna. Men nu är det bara en vfu-rapport kvar å senär jag klar för denna termin. Jo jag har köpt mig en klänning som jag ska ha på Johan å Veronicas bröllop. Hanna var snäll å köpte den i Strömstad å den passade nästan. Anita ska sy in den lite å så ska jga köpa skor oxå. Skoj med två bröllop!

I morrn blir det fest igen, jag å marika mfl ska till granbacka i bäckefors. Ska verkligen bli kul å få dansa lite! Andreas ska på svensexa på lördag å på söndag ska vi göra häften till Marias bröllop. Det är fullt upp! Sen hade jag tänkt hinna med en sväng till stan oxå, men det får kanske bli på måndag eftermiddag. Måste köpa diadem ch smycken. samt student present till Hanna.

Nu är det middag, i dag blir det väldigt lätt. Orkar inte!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0