Söndag på sjön..

  79015-4

Här är lite bilder från vår underbara dag i går. Åkte ut vid 11 tiden, andreas släppte av mig på bövika. Där fick jag vara helt själv under någon timme. Helt underbart!!! Sen blev det en tur för mig med båten. Träffade på Cissi å Nyman.. Sen när vi var på väg hemmåt kom Mattias å Marika farandes.. Stannade till en stund, men var tvungna att åka, höll ju på att bränna upp oss...

I dag är det lika fint väder, har varit ute å gått/joggat en sväng med Zeke så nu ligger jan helt utslagen. I dag ska jag försöka stryka lite, har världes hög. Även tvätta å laga mat.. Börjar ju jobba vid 14,00 å det lockar inte. Det är så j*la varmt på fehrer nu..

Njut av dagen! // Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0