~Fredag morgon~

å klockan är 06.58 piiip... Känner mig lite sliten i dag. Gått upp tidigt hela veckan å sovit dåligt. men men jag har fått gjort mycket må ja säga. I går gjorde jag i ordning mitt utställningsbord på marknan, det blev så bra är verkligen jätte nöjd. Den ända negativa var att min uppsättning för örhängen inte fungerade men jag och andreas ska åka å fixa det i dag. I dag ska jag plugga och göra fler smycken. En helt vanlig dag alltså.

Ne nu vill jag ha kaffe!

Glöm nu inte att hälsa på mig på julmarknaden
i morrn, söndag eler nästa helg.
Vore så kul!




Julmarknad i alltorps tingshus Ödskölt
November 18,19,25,26
Kl; 11-17
Jultomten kommer kl 14.00
Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0