~Helgen~

Det har varit den bästa helgen på länge... Här kommer en uppdatering.

Fredag
Dagen spenderades på mina smycken. Framåt 18- tiden kom Evelina å hämtade mig, Vi åkte å handlade lite sått & gott, enligt vissa önskemål. Sen bar det av till Carina, där vi smög oss in och överaskade Lina. En mycket mysig kväll blev det, med en hel massa prat. julmust, lösgodisk, keso. Tittade på alla underbara kort oxå..

Lördag
Vanade med en klump i magen, tank om jag inte skulle sälja nått.. Hämtade Hanna å drog till ödskölt. Gjorde i ordning det sista på bordet.. Å sen kom det folk, massor.. sålde såå mycket. Grymt nöjd. 17,00 var det slut och dags för hemfärd. Firade med ett glas rött och fortsatte å tillverka smycken.

Söndag
Samma visa igen, julmarknad. Mycket folk och bra försäljning.

Som ni kan se har jag haft en underbar helg. Vet inte hur jag ska hinna med allt denna veckan bara. I dag blir det plugg och promenad med Lina, i morrn ska jag till Göteborg måste köpa pärlor. På onsdag plugg.. Sen måste jag göra mer smycken oxå.. har ju inte mycket kvar till nästa helg. Sen ska jag packa å hänga upp julgardiner oxå för vi åker ju på söndag.

Plugg väntar! //Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu måste du ha mycket smycken på lördag så jag kan köpa en massa! =) Kul att det gick så bra! Puss

2006-11-20 @ 11:08:17
Postat av: Henny

Heej! Ja visst är det kul ;-) jag ska till Göteborg i morrn och inhandla mer pärlor. Ska bli såå kul. Tänkte även få tag på lite julklappar å kanske lite kläder. Det var så länge sen jag tog mig en tur dit. Super kul att du kommer till helgen! Kramas

2006-11-20 @ 17:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0