~Onsdag~

Jag försöker verkligen göra allt som jag måste, dvs att plugga. Men motivationen finns inte riktigt och jag orkar helt enkelt inte.. Dagen började visserligen ganska bra, gick upp tidigt läste stora delar av en bok men tröttnade. Lina kom, hjälpte henne med några mail. Sen åkte vi en sväng till EM vill ha nya gardiner som matchar min svarta julstjärna ;-) En fika på Hannas och en sväng till Sköna Gröna hann vi oxå med. Mysigt att ha Lina hemma.. Hon är såå snäll och kör mig till Bäckefors i morrn. Ska få göra det efterlängtade laktosprovet, hoppas verkligen att det inte är där felet ligger.

Gårdagen var helt underbar. Åkte med 10 tåget till GBG, Evelina var med och vi hann med en fika innan hon skulle på föreläsning. Jag spenderade dagen genom att shoppa.. Blev en hel del smyckesdetaljer, det var ju meningen med hela resan. Sen blev det några linnen, tröjor, underläder å jeans. Såå Nöjd! En svart julstjärna å matchande dukar... Blir nog bra til jul det!

Resten av dagen ska läggas på litteratur inlägg.Sen blir det matlagning å i kväll får jag se till att tillverka mer sycken. Gick så bra i helgen att jag inte har så mycket kvar till den som kommer. Så ni som missade julmarknan kan komma å hälsa på nu i stället. Både lördag och söndag är det öppet, mellan 11-17.

Ha en fortsatt trevlig onsdag. *Love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0