~stressig tillvaro~

Ja nu funderar jag på hur jag ska hinna med allt. Gick upp tidigt i morrse, satte mig och pluggade.
08,00 var jag på skolan, jag skulle göra intervjuer med två barn. När det väl var gjort var jag med i klassen men smet iväg lagom till lunch. Hem, fick nåt i magen å sen var det dags för datorn igen, sammanställa och skriva litteraturinlägg. Nu är klockan snart halv sex och jag har inte lagat middag än. Efter maten blir det till att göra mer smycken. Ska göra klart bordet redan i morrn kväll, så att jag kan vara ledig på fredag ;-) Hoppas bara det går bra! Är allt lite nervös måste jag erkänna...

Föresten mamma fyller år i dag, Grattis säger vi till henne.

Sen vill jag tacka för det finaste sms jag fått på länge, det värmde.
Saknar dig, hoppas vi ses nästa helg ;-)

Ne nu dör jag snart av hunger.. så jag får väl skala potatis

ha det underbart!! Pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0