~24/9-2006~

Då var det söndag igen och helgen är snart slut. Vad har jag gjort i helgen då? I fredags åkte jag och Anita till Strömstad en sväng. Köpte mig en skitsnygg klänning. Vet bara inte när jag ska använda den. Tänkte försöka klä ner den lite med en kofta nu till hösten. Köpte även höst blommor, ljung, prydnadskål och en del annat. Så nu är det höst fint i krukorna och lådorna, bara lite vitmossa som saknas ;-)
På kvällen var det trivselkväll i byggdegårn, när jag kom dit förstod jag att trivselkväll var det samma som pro möte, men vi hade trevligt i alla fall. Monicas ukelele orkester spelade å de var ju bra. Sen blev det kantarellsmörgåsar och idol kikande. Mysigt!

I går gjorde jag och mamma ed, gick ganska fort måste jag erkänna. var även med när Sebastian skulle rida en ponny, stora killen nu! Sen spelade Anton bowlingmatch så det blev några timmar i hallen. PÅ kvällen var det vin och spelkväll hos david och marika. Lika trevligt som vanligt ;-)

Försov mig i morse, Johns bowlingmatch började tjugo i tio och jag vaknade halv men mina kära föräldrar kom och hämtade mig som tur var.Han gjorde två kanon serier och nu ska vi ner oh se de två sista om en timme. Tänk vilka duktika bowligkillar jag har som bröder. Man blir ju lite sugen på att börja spela men jag har ju lixom inte riktigt den talangen.

I eftermiddag ska vi till bästorp först middag och sen är det prisutdelning på cykelrundan. Vem vet man kanske vinner ngt fint.

Ha det underbart kramar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0