~26/9-2006~

I dag är det bara två månader kvar tills vi åker till Teneriffa, det ska verkligen bli såå skönt att komma bort lite. Såg att de hade flyttat föeläsningen oxå så nu är det ok för skolan att jag åker, känns bra!

Ringde och beställde kliptid oxå, ska klippa mig på fredag på stationsklippet i billingen. har aldrig klippt mig där förut men jag tror det ska bli bra.

Dagens planer är ganska enkla. Jag ska plugga en hel del, marika ska färga mitt hår och så är det träning i kväll.

I morrn blir det en sväng till Uddevalla, föreläsning*2 och så ska vi ut till Torp. Behöver ha lite nya saker.
kalas hos Evelina på fredag, ska bli mysigt att träffas allihopa, det var längesen *saknar*

Nu är det responsskrivning som gäller, kunde haft roligare...

Puss

Kommentarer
Postat av: Linapina

HEEEEJ! Fy vad fina ni ar pa kortet, saknade er sa himla mycket nar jag sag det!!!!! Langtar efter att traffa dig och tjejerna!! Precis hoppat tokhogt bungyjump, fy fan! Grymt! Tror jag har hittat ett stalle jag skulle kunna tillbringa resten av livet pa, Queenstown ar helt underbart!Skidor, paddling, galenskaper, sjoar, berg, bara saa vackert! Och sa jakla langt bort! Har det borjar bli host hemma an? KRAAAM

2006-09-28 @ 10:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0