Dags för hallen!

Så blir det, bestämde mig i går jag målar om halen oxå. Det blev såå fint i sovrummet så nu är det bara hallen med sin mörk blåa nyans som känns mörk å trist. Sen fick jag så mycket färg över från sovrummet att det räcker till hallen oxå. Så nu ska jag rensa ur hallen, skruva ner tavlor, hatthyllor mm. Ska även ta ner alla rådjurshorn... tänk om jag skulle "råka" förlägga dessa... vad tror ni om det. Kanske ingen höjdare, då skulle jag nog få flytta ;-)

Jag och mamma tog en sväng till Göteborg i går. Hämtade mormor på Sahlgrenska, hon har bara en vecka kvar nu, skönt för henna att få komma hem sen. Vi var även en tur på Ikea innan, handlade en hel massa saker. Roligt värre! 

Kvällen spenderade vi hos David och Marika, ovanligt ;-) Vi myste, åt gott och såg på Heart Breake Hotel. Den var verkligen bra, skrattade massor!

Nu kommer snart Hanna ska färga hennes hår och sen blir det till att ta fram färgen till hallen ;-)

Ha en underbar lördag! // Henny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0