Hus spaning!

Jag och Maika tog Sebastian i vagnen och gick en sväng nu i morse. Vi gick runt sjön men tog bara småvägar så vi kunde titta på hus. Men tro det eller ej, de hus vi kunde tänka oss bodde det folk i, märkligt ;-) Men vi fick oss en härlig promenad i alla fall.

Veckan som varit har spenderats med ögonen i olika böcker. Jag och Monica har även börjat på vårt grupparbete. Tränade även i tisdags å det är dags i kväll igen. Är faktiskt rätt så kul.
 
Nu kommer snart Carro hit en sväng, hon ska inspektera min renovering. Till helgen vet jag inte vad som händer. familjen ska till Stockholm, hälsa på Adam det är regementets dag men jag orkar inte följa med.

Pussar!

~Pratade med henne nyss. Det är inte som förut, trött sliten.. känns inte alls bra. Men tack alla ni som finns där för mig. Lina, dina ord värmer~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0