~3/4-2007~

Ny vecka.. nya måsten! Gjorde mig ett pluggningsschema sist vecka å än så länge har det gått att hålla. Men då gäller det att jag läser ut en bok senare i eftermiddag.. ska nog gå bra. Är på praktik oxå, riktigt roligt. Observerar barnen och så har jag gjort barnintervjuer. Träna borde jag oxå göra men på passet i söndags klickade det till i min höft så nu har jag mäkta ont. Klarade inte av att gå runt sjön i går så jag fick Hanna att köra mig sista biten.. Känns trögt nu när jag väl kommit igång. Får hoppas det är bättre tills på torsdag.

Till helgen är det ju påsk oxå.. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Andreas ska till Elmia på fredag å jag tror att vi kanske ska till Åmål på söndag.. Ganska skönt att inte ha hela helgen uppbokad. Skulle väl tro att det blir lite vin någon dag, men kanske inte lika mycket som förra helgen ;-)

Funderar en del på jobb nu med, får ju som sagt inte stämpla i sommar. Men det kanske har löst sig nu.. Får ser hur jag gör.. ska i alla fall på informationsmöte i Göteborg nästa vecka :-)

Ne nu väntar litteraturen å sen blir det matlagning å smyckestillverkning!

Ses//Henny

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha...kanske lite mindre vin än sist...

2007-04-03 @ 19:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0