~28/8-2007~

Ännu en vecka som flygit förbi.. känner mig något gammal när jag säger att "tiden går så fort", men den gör verkligen det. Hade några underbara dagar i Varberg tillsammans med Andreas, Carro och Jimmy. Vi bodde på stadshotellet mitt i varberg, vilket gjorde att vi hade gångavstånd till det mesta. Vi var relativt seiösa under dessa dagar.. hyrde cyklar så vi kunde se stora delar av staden. Vi har på fästningen å på länsmuseet. Sen drack vi gott och åt ännu godare.. Inga points dessa dagar ;) Träffade på lite kännt folk, världen är liten. jag och carro passade på att lämna killarna på happy hour samtidigt som vi shoppade. På vägen hem tog vi ett stop på ullared. Hittade en hel del och är benägen att hålla med om att det är ett bra ställe. Ska nog åka dit innan jul å shoppa julklappar. 

Kom hem i fredags då jag gjorde en rejäl städning av lägenheten.. Sen tog vi oss en sväng till Torp. Inhandlade de efterlängtade joggingskorna som var alldeless för dyra men såå sköna. Tänkte ta tag i mina motionsvanor men som vanligt när jag ska göra det blir jag förskyld.. Så det får vänta några dagar till... 

I lördags var det monterrace å som alltid betyder det fest. Var nere i å kikade på bilarna på dan. Sen var det kalas/förfest med tjejerna hos Evelina. Alltid lika trevligt. Raggade senare upp en cheva som körde oss till david där killarna var. Vi hann även med en sväng till hotellet. Börjar känna sig aningen gammal med tanke på hur mycket ungt som var inne. Men gjorde det bästa av situationen och dansade till stängningsdags. 

~Ännu en topen helg~

I dag har jag mest pratat i telefon. Håller på att byta fack vilket var krångligare än vad jag först trodde.. Får nog sitta i telefon under eftermiddagen med. Har även varit på biblioteket och beställt hem kurslitteratur. har lixom inte råd att köpa alla svindyra böcker.. Ska hinna med en sväng till banken å ungdomsmotagningen oxå... Får väl försöka gå ut å gå i kväll med.. Har börjat förbereda för julmarknaderna med.. Inte långt kvar nu. Panik!

Just det... Vi beställde resa i går med.. Den 2mars åker vi till Thailand med Marika & Mattias.. Underbart!

Får väl fortsätta mitt ringande! //Henny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0