~30/8-2007~

Torsdag då.. snart helg igen.. Hade tänkt mig att ha en helt vit helg men så blev inte fallet.. I morrn bär det av till Fredrikstad. Jag och Carro ska ta tåget. Där hämtar killarna upp oss och vi ska på firmafest med deras nya jobb. En minikryssning i skärgården med middag. Blir nog trevligt. Problemet är bara vad man ska ta på sig.. Satsar nog på klänning, ett säkert kort..

Har blitt lite sjuk med.. Låg precis hela dan i går och tyckte synd om mig själv.. Ont i huvudet och snuvig.. Men känner mig mycket bättre i dag. Jobbade några timmar nu på eftermiddagen. Kul att vara tillbaka på förskolan igen. Verkar ju vara värsta babyboomen nu så jobb blir nog inte så svårt att få när man är färdigutbildad.. Tänkte ta ett möte med rektorn nu under hösten för att prata igenom.. Hade ju vart skönt att slippa pendla..

Tänkte vara lite seriös och gå ut på promenad nu snart.. Ringde till Evelina å hon var på.. Riktigt skönt att ha vännerna nära.. Trist att behöva vandra själv!

Snart är det september.. jag undrar verkligen var denna sommar tagit vägen.. Känns som det var igår jag sluta läsa.. men nu drar det igång igen.. Fick mig två böcker i dag.. såå motiverad... inte! Men jag hoppas att motivationen kommer tillsammans med kursstarten som vi har om en vecka..

Känns som om hösten är på väg nu i alla fall.. Lite blandade känslor måste jag erkänna.. Visst är det gott med filtar, te och mysiga hemmakvällar.. Men mörkret är ju ingen höjdare.. inte kylan heller för den delen. Sen börjar ju all j*la jakt oxå, vilket betyder att jag blir ensam en hel del.. Andreas åker som vanligt iväg till Norge på älgjakt å lämnar mig ensam över marknaden. Men i dag berättade Jenny att hon kommer å håller mig sällskap, ska bli otroligt roligt! Det är ju dock ett tag kvar..

Ne nu får jag svida om.. på med joggingskorna å ut på promenad ;-)

Kramen

~Tänker på dig.. Å håller tummarna för dig~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0