Måndag.. 20/8-2007

Känner mig ganska sliten i dag oxå om jag ska vara helt ärlig. tar väl lång tid för kroppen att rensa ur all alkohol. I dag har jag varit riktigt duktig.. kom upp i tid och fixade med VV saker, betalade in skatt.. Sen har jag lagat middag, tvättat å fixat till det här hemma. Handlade å träffade på Marie ;-) Men har allt lite saker kvar att fixa med. Ska packa, får väl se till att packa lite. carro ska ju med å vi vet ju hur hon brukar packa. Eller hur?? Sen tänkte jag ta mig en promenad runt vår fina sjö.. Skulle egentligen gjort det i går men orkade bara med varvet runt timmertjärn. Spelades musik i går med, trevligt!

Måste verkligen komma i gång med träningen snart. Ska gå in å se när friskis börjar.. kanske inte världens roligaste men man håller ju i gång då i alla fall. Sen ska jag ta mig i kragen å köpa mig nya löpar skor. Har ju fixat sulorna nu.. Men det är så surt att lägga ner så mycket pengar.. Men joggingturerna gör gott så det får nog bli så. Kanske kan jag hitta några nu under resan.

Vi funderar på hur vi ska göra med vår planerade thailands resa. Vill så gärna komma i väg men är ju fruktansvärt dålig på att spara pengar. Vill åka i väg två veckor i slutet på februari.. Får väl lägga in handlingsförbud på mig själv, brukar ju gå sådär. Det får väl bli till att jobba extra så mycket som det bara går och föröka vara med på fler julmarknader med mina smycken.

undrar om jag orkar med varvet snart.. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0