Lååång dag i Trollhättan.

ja i dag har det verkligen blivit en heldag. Åkte hemmifrån vid halv åtta. Hämtade upp Marika i Järbo. Första anhalten blev på en VV klass i Trollhättan. Lite tips inför morgondagens möte, ska byta lite saker i programmet. Känner mig ganska säker på det nya nu i alla fall.
Sen tog vi en sen frukost på ett Cafe innan vi gjorde Odenhuset. Blev även en sväng till Överby och även lite mathandlande på Willys. Skulle egentligen köpt julklappar men hittade inget jag tyckte passade. Blev i stället en top i rött å svart, en vanlig bastopp, ett rött bälte, å underkläder! Riktigt nöjd med mina inköp.

Andreas är på fest så kvällen spenderar jag själv. har nyss sett på Svensson Svensson, skrattar så jag grinar varje gång. Helt otroligt roligt! Tänkte ta det ganska lugnt resten av kvällen. Han ringer väl fram på småtimmarna å vill bli hämtad. Alltid lika roligt, eller inte!

Ne soffan väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0