Lördag utan några måsten...

Trodde jag.. men så är väl egentligen inte fallet. Varit nere på Ed en sväng med Evelina. Lyckades enas om en inflyttningsprestet till Ulrika, dit vi ska i kväll på fest. Ska bli riktigt kul, länge sen vi festade ihop allesammans..
Andreas å Zeke är i skogen så jag hade tänkt att fixa lite här hemma. Såg att tvätkorgen svämmat över.. Får väl ta tag i den, julkorten skulle visst skickas innan söndag, suck! Sen var det detta med julklapps inslagning, skjuter nog på det lite till. Regionschefen för VV ringde oxå, kommer på min klas i morrn. Nervös! Får väl kolla igenom planeringen igen, bättra på lite! Fixa någon som kan hjälpa mig eftersom mamma är med Anton som spelar bowling. Sen var det detta med middag oxå, kyckling får det bli! Med nudlar, mumma!

Ja så det blir nog ingen slappar dag i alla fall, skönt att veta att man lever! Eller inte!

I går var vi en sväng hos bror. Vilket mysigt område de köpt lgn i. De har en hel del planer å jag tror det kommer bli kanon.

Ne om jag skulle börja med alla måsten så jag kan koppla av i kväll å festa med vännerna!

Ha en toppen lördag!
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0