Nytt intresse ;)

Önskade mig en speciell julklapp av min svärfar i år. Att han skulle lära mig att spela gitarr, inte så att jag blir världsbäst utan mer så att jag kan använda mig av den i mitt kommande yrke. Vid sångsamlingar å liknande. Hade räknat med att köpa mig en gammal begagnad, för att bara ha en. I helgen lärde han mig några få ackord, så nu kan jag spela blinka lilla stjärna. Å i går fick jag en gitarr av honom ;) Får väl se om jag kan lära mig någon mer låt. Andreas börjar bli trätt på blinka lilla.. Men sjukt kul är det i alla fall!

dagen har spenderats på myran.. Praktik hela veckan, utom onsdag då det är föreläsning. Men det känns ok, har ju lördagen att se framemot. Ska bli super kul!

Nu ska jag laga middag sen blir det lite städning å smyckestillverkning. Får väl spela lite blinka lilla oxå *ler* Synd att man sjunger som en kråka bara!

Med tanke på hur många som läser min blogg är det dåligt med kommentarer. 

Ja du Caroline.. vem vet hur länge vi väntar ;)

Kramen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0