Tjohooo

Å äntligen är det fredag. Bästa dagen enligt mig!! Har varit på praktik i dag. Han även med en fika med några av tjejerna å Johan.
John å Nathalie var här alldeless nyss. nathalie säljer oriflame å lämnade av en katalog. Tänkte sätta mig å beställa. Mycket som var glittrande fint ,) Blir tjusigt till jul!
När Andreas kommer hem ska vi åka å äta middag på Tjuren. Är sugen på julmat så det kanske blir en jultallrik. Får väl se, annars är ju deras fisk supergod! Kvällen ska vi spendera i Loviseholm med Idol final, varma mackor och vin. John ska köra och hämta. Bra att han fick körkort nu när Adam och Hanna dratt till Strömstad, förr fick ju de
agera chaffisar.

Får väl lägga ut lite bilder. Lina tyckte det var en bra idee ;)
image52
Vårt adventsfina kök...
image53
Vardagsrummet, med min favorit lykta som jag fick av Andreas. Troligvis den ända ljuslykta han köpt!
image54

Ne nu ska jag ta å titta igenom oriflame katalogen..

Stora kramen

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha....skønt att du lyssnar på mig! Jættefint ser det ut, ær allt vært att komma och titta live. Hos Lars nu, haft det supermysigt. Ær sjælv med barna hela dagen, ska læsa, sova och æta alvedon kænner jag.. :) Kram på dig

2007-12-09 @ 12:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0