~19/1-2007~

Äntligen fredag, det är nog den bästa dan på hela veckan.. har varit duktig i dag. Tidigt började jag med min komletering, så det är inte så mycket kvar. Fortfarande lite irriterad över detta men egentligen var det väl ganska väntat.
 
Veckan har annars rullat på som vanligt. Jag har börjat lite å nästa kurs litteratur, duktigt va?? Sen har jag sökt sommarjobb, går väl inte så jätte bra, någon som har en ide? Sen har jag börjat med mina ringar, blev riktigt fina måste jag medge, ska försöka lägga ut ett kort inom snar framtid. Just nu finns dem i färgerna, lila, turkost och guld. Får väl se om de går hem ;-)

Helgen då? Jo jag tänka tjuvstarta helgen lite med en kopp kaffe på Hannas med Carro, Evelina och Hanna. Sen i kväll blir det lugnt, först är det middag hos svärföräldrarna som gäller och senare blir det nog en film med vännerna. I morrn ska Marika och David komma hit på middag, har inte riktigt bestämt vad jag ska laga än.. Men att det bli trevligt är jag säker på.

Jag började ju ett nytt liv nu efter nyår, det går ganska bra måste jag säga, Tränat två gånger denna vecka och några promenader.

Ne nu ska jag fortsätta skriva på kompleteringen.. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0