~2007~

Nytt år nya möjligheter.. jo det låter ju bra i alla fall. Tänkte börja ett nyttigare liv. Får väl se hur länge det håller i sig. Har i alla fall gått runt sjön nu på förmiddagen med Hanna, alltid en början. Får väl se om tiden til dietisten kommer oxå, måste ju få reda på vad jag kan äta.. magen är ju i uppror..

Nyårafton var helt underbar. Hade en jätte mysig kväl med vännerna. God mat, mycket vin och fina raketer, kan väl inte bli bättre. Vi var ju inte så många i år så vi passade på att spela spel oxå, alla lika noga med att vinna ;-)

Just nu har jag såå mycket att plugga, försöker skriva på min examinationsuppgift, vilket visade sig vara svårare än jag trott.. Den ska vara inlämnad den 10 så jag vet ju vad jag ska göra fram till det.. Härligt start på det nya året..

Måste fortsätta plugga!
Kramiz

Kommentarer
Postat av: Katarina Östberg

Kikar in. Hitta dig... Mina sidor är:

www.zakarias.blogg.se
www.liljenkonvalj.blogg.se

2007-01-05 @ 14:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0