~trött~

oja.. orkar inte plugga mer nu.. har skrivit en hel del på mitt ex-arbete i dag. Inte nöjd men vem orkar egentligen att bry sig. Räknar nästan med en kompletering denna gång, annars har jag en fruktansvärd tur.. men blir det så får jag väl ta det.. någon gång kommer det väl...

Inte gjort så mycket mer än att pluggat i dag.. ganska trögt måste jag erkänna.. Dagen i morrn blir den samma, arbetet ska in på onsdag så det blir till att skriva..

Hade en underbar helg i alla fall. Myspys på fredagen med marika och david, åt varma smörgåsar och planerade, blir toppen ;-) I lördags sålde vi vår motorcykel *snyft* har tyvärr inte tiden till att åka längre, får väl se om det blir något annat till sommaren.. vem vet.. Sen var vi och åt Thai mat med carro och jimmy, mycket trevligt!

ja så kul var mitt liv.. plugg, plugg och plug.. Hoppas ni har en bättre tillvaro just nu, men jag vet att det är många som har lika mycket.. håller tummarna för er på era tentor ;-)

Nu blir det soffan... orkar inte mer.. //Henny

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! låter som att du har fullt upp, jættekul væl? Jag børjar snart jobba, ær nere på biblioteket och snor deras dator! Går bra, sålt 33 kontrakt på typ fem dagar, jippie. Pank så in i helvete dock...hrm.. 0) Ska køpa polispresent till storebror nu! hoppas allt ær bra vænnen! (ps. teet smakar uuuutmærkt i den vackra muggen! ds )
Kraaaaaam

2007-01-09 @ 11:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0