~11/5-2007~

I dag är det mina föräldrars bröllops dag! Grattis!

Veckan har varit full med div saker men nu börjar det lugna ner sig. har i alla fall avarit en rolig och givande vecka. Klarade av att springa hela vårruset vilket jag känner mig mycket stolt över! Klarade även av gruppredovisningen i onsdags. I går var jag i Gbg hela dagen, den första delen av utbildningen till VV konsulent. Det var en mycket givande dag men jag var helt slut när jag kom hem.

I dag har jag varit och fixat till mig i håret. Klippt och färgat så nu är jag i princip pank. Men det var de värt. Hade inte klippt mig på fem månader. Jag har även varit en sväng på systemet och även handlat lite till kalaset som vi ska ha i morrn. Andreas fyller år!

I kväll blir det Uddevalla, vi ska ut å äta.

Ha en riktigt trevlig fredagskväll.. Det ska jag ha!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0