Lite shopping..

Ja fick postorder shoppa lite, tänk va mycket bättre man mår då ;)
image43image44image45image46image47
Ni ser väl vilken underbar färgskala jag har på mina kläder, kan ju nästan tro att jag går i sorg. Men så illa är det inte, men svart är ju bara så bra. Passar ju till allt!

Köpte även en tröja till killen.. Han fick i alla fall färg på sin...
image48

Mår lite bätte nu efter Hanna kom med lite värktabletter å febern är borta, skönt! Men får vara hemma i morrn.. Vill ju inte smitta ner de andra. Surt att man alltid ska bli sjuk när man har praktik men det kan ju bero på att snoriga å förskylda barn.. Sägs ju att man blir imun efter ett tag men det lär väl dröja. Får ju i alla fall tid till att tillverka lite smycken och i morrn tänkte jag även passa på att skriva en kursuppgift. Får väl se hur det blir med den saken. Ne nu ska jag förflytta mig till soffan, göra smycken och dricka julmust light.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0