Äntligen mår jag lite bättre..

Puh.. vilken vecka det har varit. Kommer inte i håg när jag var så förkyld senast.. Jobbigt! Men nu känner jag mig mycket bättre. Kan väl visserligen bero på helgen som väntar..
I dag ska jag..
* Till Sköna Gröna.. Uppdatera lite med mina ny designade smycken. Såå nöjd!
* Åka med svärmor en sväng till Torp. Hoppas på att kunna hitta lite kläder.. hellst billiga ;) Måste även köpa lite prestenter till pappa, Anton och Andreas.
* Kvällen spenderas i Loviseholm där vi ska kolla på Thailands bilder och mysa!

I morrn är det då marknan. Väldigt speciell dag för oss edare! Går lixom inte riktigt att beskriva.. I början av veckan skrev smhi att det skulle bli regn, senare molning men när jag kollade i dag såg det ut som om det skulle vara uppehåll och att även solen skulle kunna titta fram lite ;) På kvällen blir det fest, inflyttningsfest här! Hoppas på en kanon kväll med vännerna!

image68
Mina nya smycken..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig på att göra dina smycken du... :) Hoppas livet leker i underbara ed!!! :)
/Helene

2008-05-10 @ 20:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0