lördag

Yes å hemma själv är man.. Andreas är med jobbet i tyskland. De kallar det kurs men jag skulle tro att det snarare blir intag av god mat och öl! Trevligt! Vilket är något som jag tänkt i kväll med. Tjejerna kommer hit, fira min examination.. Känns helt sjukt.. sett fram emot detta i tre år och nu är man klar.. Ser ju väldigt ljust ut med jobb oxå gott!

För en gång skull har jag frångått mina traditioner med att bjuda på tacos så i dag blir det kött som är tilllagat i ugnen med sambal olek.. Till det hemmagjorda klyftpotatis och en sallad. Till erfterrätt blir det marängtårta med grädde och bär. Låter väl gott! Jag hoppas att det blir det i alla fall.. Hade tänkt visa lite bilder från Thailand i dag, men Andreas har ju tagit med sig kameran.. Får bli en annan gång.

Även hunnit med att plantera tre krukor med blommor i dag.. Blir så fint så. Ska köpa mig nya blomsterlådor oxå, sånna i aluminium men det får vänta lite!

Resten av dagen går nog åt till att städa i ordning och troligtvis blir det en timme vid solväggen!

Nu väntar lunch!
Kramas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0