regnet bara öser ner...

Vill ju ha vårväder! Varma dagar så man kan gå på skogspromenader.. dricka kaffe ute på altan och sola ansiktet vid solväggen.. Men den som väntar på ngt gott..

Jobb i dag igen.. känns soft att jobba 10-15.. Men det kommer ju troligtvis att bli mer längre fram. Till sommarn blir det ju mer så det är allt ganska gott med lite lugnare schema nu ;) Denna veckan har verkligen försvunnit fort. Jobbat på dagarna och renoverat på kvällarna. Igår målade jag klart två dörrar till, bara tre kvar.. Grundade även taklisterna i sovrummet. Andreas spacklade väggarna, slipning i dag så att jag i morrn kan börja måla. Hoppas nu att det blir bra. Känns som om det kommer bli väldigt vitt, men ska ha tre våder av en tapet med stora gråa roser på, bak sängen. Får väl köpa gardiner, kuddar och blommor med färg ;)

Tog även tar i mitt hårproblem i dag. Ringde och beställde tid tills i morrn.. Klipp+färg! Utväxteb är verkligen enorm just nu.. Bytte frisör denna gång så jag ska åka till Sandra i Bäckefors.. Tror det blir bra! I morrn ska jag även åka till mamma, rensa ur massa gamla lådor.. De har inte plats för alla mina saker nu när de ska flytta.

Lördag blir det förhoppningsvis tapetsering i sovrummet.. Om jag hinner klart med målningen vill säga. Sen ska vi på kalas hos Andreas kusiner. På kvällen kommer Carro och Jimmy, vin och spel! Kanske blir vi några fler. vem vet..

Nu ska jag rasta Zeke innan jag åker till jobbet!
Ha en bra torsdag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0