~Alla Hjärtans Dag~

Då var det redan torsdag igen och hjärtedagen.. Är väl ingen dag som vi brukar fira så jätte mycket men jag fick en superfin tulpan bukett av Andreas i går! Blir ju alltid glad när jag får blommor! I dag ska vi till banken och lägga upp lånet, sen ska vi ut å äta med våra föräldrar. Blir mysigt! Men innan det ska det göras observationer på förskolan samt skrivas på uppsaten. Umgås mer med M nu än någon annan.. Tur att vi är två, annars hade det nog aldrig gått!

I går fick vi äntligen åka ut till huset igen, glömmer ju nästan bort hur det ser ut.. Finns en fördel med att det är ganska litet i alla fall.. Blir billigt att tapetsera om.. Planerna är att göra om köket och hallen direkt när vi flyttar in. I hallen ska två öppningar bli lite större, en in till vardagsrummet och en till köket. Bröstpanelen ska ner och det ska tapetseras med en ljus tapet. I köket hade vi först tänkt att kakla om och tapetsera men vi ångrade oss igår. Vi ska endast ta bort de kakelplattor med möster på och sätta dit enfärgade. Vilket gör att jag får välja nya tapeter in dit. Hade först tänkt att det skulle gå i grått men nu blir det beige i stället. tror det blir bra. Funderar på att lägga in nytt golv i köket med... Låter lite mycket, men det är skönt att göra det innan man flyttar dit alla saker ;) Måste ta oss en tur till Ikea oxå.. Åh.. längtar efter att få börja!

Hoppas allt är bra mer er mina läsare och att ni får en riktigt bra alla hjärtans dag!
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0