Bara tre dagar kvar..

Känns helt otroligt.. kan inte förstå att det snart är dags att åka. Känns som om vi nyss bestämde att vi skulle iväg!
Börjar få aningen panik, kollade igenom vad jag ska ha med mig.. verkligen ingen aning! Har dock lovat mig själv att inte packa för mycket! Vill ju kunna shoppa lite ;)

Tog mig en liten paus från pluggandet, sitter och skriver på forsknings delen. Ska försöka få ngt gjort tills i morrn. Då vi ska träffas och försöka få gjort en hel del! Hoppas på de bästa.. Fick i alla fall in mitt rest-arbete i går vilket känns bra, skönt att inte ha ngt överhängande som man vet att man borde göra.

Till banken sen är Andreas kommer hem, hämta ut våra Thai- pengar.. Blir även kvällsmat hos mor och far i kväll..

Pluggningen och middagslagning väntar!

Stora kramen

Kommentarer
Postat av: Kattis

så underbart att resa:) hoppas ni får en fantastisk resa!

2008-03-01 @ 17:51:47
URL: http://liljenkonvalj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0