Fredag..

Jepp en vecka till, börjar närma sig slutet på stundent tiden, resan och flytt till huset.. Allt på samma gång! Min panik har sakta men säkert börjat försvinna. Efter träffen med vår handledare i går känns allt mycket lättare å jag tror att vi ska få klart uppsatsen i tid. När vi ändå var i Gbg passade vi på att ta en tur till Ikea, kikade på möbler till huset men jag kan ju inte bestämma mig. Får bli en tur till när vi flyttat in. Handlade mest lite småsaker, bl.a spottar som vi ska fälla in i taket i hallen.

I dag har vi fortsatt med skrivandet, men slutade lite tidigare. Kan vara skönt att ta helg ;) I morrn blir det en sväng till Torp, kolla innedörrar och försöka hitta några linnen till resan. På kvällen är det tjej träff. Ska fira Lina! Mys!

Får väl göra något kreativt av tiden.. Städa och tvätta.. Väldigt upplyftande, eller inte!

Ha en toppen helg!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0