Tisdag kväll..

Saknar min sambo nu.. Jobbar över i kväll med men egentligen ska jag inte klaga. Det är ju trots allt för vår skulle som han sliter som han gör. Glad att han styr upp min tillvaro.

Roat mig med att plugga i dag. Tog mig en paus och såg på bygglov, gillar verkligen det programmet, de blir ju så snyggt! Älskade räcket de byggde på altanen, sånt vill jag ha!

Annars rullar allt på, mycket med skolan å desto mindre tid till annat. Bestämde oss för att ta lördagen ledigt från skola, jobb och flytt packning. Ska åka på tur, får väl se vad det blir. Skulle tro att vi åker å kollar på lite saker till huset, planerar och drömmer! Det är ju egentligen det som är det roliga! Svärfar ringde förut och sa att han börjat med fodren till öppningen i köket. Tror det kommer bli kanon! Verkligen tur att man har en svärfar som är snickare å en pappa som är kakelsättare!

I morrn är det äntligen dags att klippa håret.. Har väl inte riktigt bestämt mig än men det lutar åt lugg och att jag tar en hel del på längden. Gott med lite kortare när man ska till värmen.  Sen är det Ödskölt och skrivning igen!

Hoppas allt är bra med er!
Kramas

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni har det så lyxigt, snickare OCH kakelsättare i släkten! =)Jag ska också klippa mig idag! trött på det här håret nu funderar på att klippa mig mkt kortare! Ha det gott!

2008-02-20 @ 08:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0