Torsdag... snart helg!

Jepp.. snart en vecka till gjord. Sjukt vad tiden försvinner, har nog aldrig haft ett jobb där tiden går så här fort. Endast 2 veckor kvar nu. Sen är det dags för att jobba i förskolan. Lite nervöst, men det blir nog säkert bra!

I veckan har vi mest fixat till här hemma. Staplat ved å tvättat.. Förstår inte hur det ska bli den dan man får barn, känns som om jag drunknar i tvätt redan nu..

Just varit inne på Ed och handlat lite mat. Träffade på Evelina som bjöd på grillfest på lördag. Trevligt! I morrn kväll kommer Marika, David och barnen hit. Tänkte bjuda på lite mat. Tror det blir grillat med hemma gjorda klyftpotais, vitkålssallad och tzatziki. Till efterrätt marängtårta med bär!

Just det hade ju lovat lite bilder....

Vi i Gamla Stan

            


Skansen, dock ingen allsång. var ju där på en fredag..
  

I väntan på vaktavlösningen

Ett besök på Grönan han vi med.. Där var det sommarkrysset..

Gry i supersöt klänning!

Bröderna Rognedal..

Även Takida och Alcatzar sjöng..

Kanon resa med andra ord!

Ne nu ska jag göra i ordning vitkålssalladen. Kramiz!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag lovar dig att det blir MYCKET mera tvätt med barn. :) Jag tvättar mest hela tiden. ha ha

2008-07-18 @ 08:11:52
URL: http://liljenkonvalj.blogg.se/
Postat av: Henny

Oja, då vet jag vad jag kan se fram emot den dagen man får en liten ;) Försökt att gå in på din blogg, men det går ju inte.. Synd för det var kul att följa er. ha det toppen!

2008-07-19 @ 14:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0