Underbart ! !

Vädret är kanon, enligt vädergubbarna så ska det ju bli sämre till helgen :( Men lika bra att ta vara på det nu. Vi ska till Grebbestad i kväll, jag, Andreas, mamma, pappa och Anton. Käka räkfrossa å strosa lite på bryggorna. Shoppingsugen som jag är hoppas jag på att hitta ngt. Man vet ju aldrig! Skulle väl tro att det blir ett glas vitt till maten oxå, om man nu inte drar lotten att få köra. Hade samma problem som alltid när jag ska ut, inga kläder. Lyckades tillslut komma fram till att ett vitt brottarlinne och jeanskjol är det bästa! Å en kofta, om det skulle bli kallt.

Måste verkligen ta tag i att ladda upp bilder.. Tyvärr tar det ju såå lång tid..

Ha en underbar torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0