Värmen är här igen

Åh, va härligt det är! Älskar verkligen värmen.. Dock jobbar man ju på dagarna. Hade hellre spenderat dem på stranden. Men i dag var jag hemma redan halv tre och det är ju helt ok! Latat mig i solen med en bra bok. Läser hela tiden känns det som. Fick fyra nya böcker förra veckan och har redan läst ur två. Läckbergs nya var kanon. Även Rudbergs Jenny S var bra. Beställt hennes nya oxå. Nu är det Marie Ljungsteds nya som jag ägnar mig åt.. Härligt!

Helgen var kanon. Kryssning med Andreas jobb på fredagen och i lördags bjöd David och Marika på mat. Såå gott!

I kväll ska jag, Carro, Marie, Evelina och Ulrika till Grebbestad. Troligtvis räkfrossa.. å kanske ett glas vitt till. Låter lockande i värmen!

I morrn är det dags att fixa lite på banan.. På fredag är det dags. SOMMARFESTEN! Ska bli super kul.. 

Nopp.. ut i värmen igen! Måste ju få lite färg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0