1 år kvar till 30 ;)

Yes, i dag säger man grattis till Andreas som fyller 29.. påminner honom om att han snart är 30.. ingen glad mig jag får då vill jag lova!

Måndagen kom fortare än jag önskat.. hade en toppen helg med grillning, födelsedagskalas, festande, myspys och allt detta med härliga vänner! Hade verkligen såå kul.. vädret var ju helt underbart oxå.. hoppas värmen snart kommer tillbaka..

Jobbar hela veckan.. eller inte på fredag men då ska jag, mamma och Anita åka i väg och handla blommor.. Får se vad jag hittar, måste ha nya fönsterlådor och krukor oxå..
 
Ne nu ska slappa lite i soffan.. men föst en dusch.. varit ute på lång promenad med Zeke oxå.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0