Just det.. bilder..

Skulle lägga in lite kort i dag, men inget batteri på kameran.. Hoppas att jag kan komma ihåg det i morrn..
I fredags var jag med mor och far på Ikea. Hittade en massa fint men vill att Andreas ska vara med när vi köper möbler till vardagsrum. Köpte i alla fall en tavla och sängbord till sovrummet. Fixade i ordning det i helgen.. Blev kanon fint. Kort kommer!

I lördags var jag och Andreas på Överby.. Hittade skor, jeansklänning, en annan klänning, linne, leggings och skor. Lyckad shopping dag. Fick även tag i lite presenter. Skulle vara en lugn kväll men åkte först och kikade på brors bal sen melodifestivalen hos Marie och Jörgen. Några var där och firade Maries examen så hon bjöd på mat och dricka. Blev några glas rött ,) Var trevligt måste jag säga!

Pigg som attan i söndags.. Fixade i vardagsrum, målade fönster och spacklade. var även ute å sprang min runda.. Såå seriöst på bakfyllan.. Film och mys på kvällen.

Hemma å fixar en del denna vecka. varit på möte med jobbet på posten ska dit nästa vecka å göra prov.. I dag har jag målat fönster, andra strykningen och även grundat dörr lister och taklister. I kväll ska vi slipa och måla taket. Sen är det klart för tapetsering.. Längtar! Hade varit såå kul om vi hinner lite innan kalaset på lördag. Ska ju fira John här hemma. Om en timme ska jag iväg och få ansiktsbehandling, fick det i present av Andreas ;) Och i morrn ska jag klippa mig.. Behövs verkligen.. luggen är så lång. Åker till Sandra igen, blev super nöjd sist. Funderar på om jag inte borde beställt färgning oxå. Får höra vad hon tycker. 

Ne nu ska jag kolla till maten, blir soppa i dag. Nu när jag blivit så seriös med springningen måste ju maten vara nyttig oxå.. 

Njut av värmen.. det gör jag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0