~Nostalgi~

Denna helg är det Nostalgi´n här i ED... I går var vi på stallbacken, på alla tiders förfest! Var verkligen så bra, man fick höra låtar från 50-talet och fram till nutid. Tänk om man kunde sjunga så.. Innan vi gick in hade vi bestämmt oss för en vit helg. Men efter all härlig musik kom jag och Marie fram till att lite vin aldrig är fel! Så i kväll blir det lite vin hemma hos Marie och Jörgen.. Får väl se om det blir att vi drar till Stallbacken.. Är ju visserligen sugen på att dansa lite ;)

Men innan kvällen är det lite saker som ska hinnas med. I går var jag, mamma och Anita i väg och handlade blommor.. Blev en del, henn inte plantera i går så det får bli dagens uppgift! Ska även åka in til Ed en sväng, besöka systemet och handla material till Anderas arbetsbänk.. Skulle tro att det blir ett stopp på mässan, kolla loppisen och fika ;) Trist bara att det regnar..

Fått jobb oxå, ett vik, på en förskola här i Ed.. i ett år! Känns kanon.. men innan man börjar där ska jag ju köra lite postbil!

Ne nu får jag väl börja plantera.. även om det öser ner ute..

Kramas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0