Onsdag!

Sista dan på jobbet i morrn.. Ärligt talat känns det lite konstigt.. kommer sakna barnen.. Ska bjuda på glass i morrn i alla fall, jag vet hur man fjäskar jag ;) Har även bakat kaka till personalen..

I dag har jag varit duktig, mätte upp en slinga på ca 5,5 km och gav mig ut å sprang. Orkade nästan med hela rundan.. Gott! Får väl en j*la träningsvärk i morrn bara.. Men det är de värt.

Snart helg igen, dagarna går verkligen såå fort. Beställde tapeter till vardagsrummet i dag så det blir nog att fixa med det till helgen och under nästa vecka. Ska börja måla fönster i morrn. På fredag skulle mamma och pappa till ikea, funderar på att följa med.. Måste ha lite små saker.. På lördag ska jag och Andreas åka till Överby, fixa lite presenter och kläder som vi kan ha på kalasen framöver. Mycket sånt just nu!

Måste oxå säga grattis till Marie.. Tänk att vi nu ska vara lärare på riktigt ;)

Nu ska jag ta ut kakan ur ugnen!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0