Julstämmning!

Ja, redan i November.. Fast det är ju klart, hade ju julmarknad förra helgen. Det är sån stämmning där, ser fram emot denna helgen och hoppas på lika mycket folk!

Är sugen på att börja sätta upp julgardiner och stjärnor nu.. men det får väl vänta tills nästa vecka. Dock tänkte jag tjuvstarta lite med sovrum och tvättstuga.. Tvättstugan är b.t.w snart klar. otroligt skönt! Bra silicon och inredningen som saknas. Men troligtvis åker jag och A till Ikea om två veckor.. då blir det till att shoppa.

Ne nu väntar middag.. potatis och kassler gratäng.. mumma!

Kommentarer
Postat av: Anna N

Jag är också så sjukt sugen på att plocka fram stakar och stjärnor! Tror banne mig det blir i helgen... Hoppas julmarknaden går lika bra den här helgen - var ju himla mysigt sist! Kram Anna

2008-11-20 @ 18:07:31
URL: http://nybergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0