Tjuvstartat lite..

Ja.. visst kan man göra det i bland. Hade lite extra energi när jag kom från jobbet i dag. Vilket jag uttnyttjade till max. Putsat fönster i sovrum och kontor och gjort adventsfint! Härligt att vara på rätt väg.. bara resten kvar men det får vänta lite.. Här är resultatet..


Detta är då sovrummet..

och här är kontoret..


Nu har jag verkligen julkänslor.. Dock fick jag lite panik när jag pratade med Adam i går, som hade varit seriös och inhandlat alla julklappar. Själv har jag bara köpt två stycken.. Men på fredag ska jag och mamma till Ullared, hoppas på att hitta lite där..

Ne nu ska jag inta soffan.. och sticka lite.. ngt som jag började med i helgen.. Måste ju ha ngt att grejja med på kvällarna.

Kramar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

sticka? de var det värsta :) fint har du gjort iaf. kram kram

2008-11-24 @ 19:57:48
Postat av: Annicka

Haha..jag har inte köpt en enda än! Så jämfört med mig är du så redig så:) Fint ni har det förresten!

2008-11-24 @ 23:59:41
URL: http://www.annickaopseth.devote.se
Postat av: Henny

Tur att det inte bara är jag. Men som tur är det ju en månad kvar till den stora dagen.. Får väl hoppas att man hinner i år med!



Tack så mycket.. jo det börjar bli som jag vill ha det nu ;)



Kram

2008-11-26 @ 15:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0