Magkatarr...??

Ja, nu börjar jag allt känna av mig stressmage lite. Har varit en tidsfråga.. hm.. Har inte varit hos farbror doktor än, men lugnar den inte ner sig snart så är det nog dags att gå. Har ju varit med om det förut. Fast det var nåt år sen nu! Visserligen har jag bara mig själv att skylla. Stressar ju upp mig för mista lilla. Just nu är det väl lite lugnare på jobbet, vilket är skönt! Att hinna färdigt och vara förbered inför julmarkanderna är ju ett annat stressmoment. Samt att jag vill hinna med så mycket mer. Träffa vänner, familj, renovera klart tvättstugan, hinna ha det i ordning här hemma, kunna prioritera träningen och motionera vovven..  Men, tänkte jag skulle försöka lugna ner mig lite så att jag inte behöver medicin denna gång!

Träning i kväll egentligen men eftersom jag börjar bli förkyld vågar jag inte. Får bli ettt varv runt sjön i stället. Går ju inte att gå här ute på kvällarna. Mörk.. å det gillar jag inte!

Har hunnit med att måla fönstret i tvättstugan i dag, bara en strykning kvar. Röjt upp här hemma igen oxå, förstår inte hur mycket jag stökar till när jag är ensam hemma. I kväll ska jag kombinera tv-tittande med smyckestillverkning. Är ju som sagt ensam å då kan jag ha pärlor i hela vardagsrummet! I kväll blir det långa knythalsband. Ska hämta ut mer pärlor som jag fick på posten i dag!

Besökande ökar för varje dag.. känns ju dock lite skumt att inte veta vilka det är som läser. Vissa kan man ju lista ut, men långt i från alla. Lämna gärna en kommentar ,)

Just det fick hjälp av Marianne (www.skonagrona.se) förut och gjorde en dekoration till dörren. Hittade några pärlor och ett mosshjärta för ett tag sedan i affären och nu gjorde vi i ordning det. Blev super fint. Kan dock inte visa bild eftersom A har kameran.. 

Ne nu ska jag hänga upp tvätten.. å plocka ur diskmaskinen.. Men utan att stressa!!! 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är här nästintill varje dag=)

Kram Maria

2008-10-07 @ 21:00:53
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0