Sliten...

Ja det kanske är det bästa ordet.. Kände mig lite bättre i morrse så jag gick till jobbet.. å var där några timmar innan jag ringde in en vikarie. Går verkligen inte att jobba när man är så förkyld, hade även feber när jag kom hem. Men alvedon och några timmars sovande i soffan gjorde gott. Huvudvärken är nu borta och jag känner mig inte febrig! Ska kurera mig med te, nässpray och Cola Zero. Vilken bra medicin!

Har bestämmt mig för att inte gå ut till helgen.. Jag vet, marknad å allt! Känner mig inte alls sugen, och så tror jag inte att min mage fixar alkohol. Får bli en myskväll med A som kommer på lördagseftermiddagen. Sparar mitt vindrickande tills den 17 då det är utgång i GBG.  Vi ska se på Johannes som ska köra standup! Ska åka ner på fredagen (tagit semester) och så sover jag hos Evelina.. Ser verkligen fram emot det!

Ne nu ska jag slänga mig i soffan igen..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0