Thailands albumet klart..

Efter mycket klippande fick jag ihop det. Ingen större sensation med nu kan man i alla fall visa bilderna. Kul!

I dag åkte andreas till Norge för en veckas älgjakt.. Är allt lite tomt här hemma, är ju inte van att sova själv.. men men det är ju bara en vecka.

I dag har jag hunnit med att fika med Evelina och Carro. varit i Säbyn och rivit lite i köket. Ätit middag hos föräldrarna, där även Adam och Hanna var. Trevlig dag!

Kvällen ska spenderas i Starlanda, där jag och Marika ska dricka vin och skvallra ,) Länge sen vi sågs nu!

Men innan det ska jag hinna med att städa lite, duscha och välja kläder.. problem varje gång! Men det lutar åt jeanskjolen, bor verkligen i den..

Andreas tog med sig kameran till Norge så nu kan jag inte bjuda på några nya bilder på en hel vecka.. Kanske hittar några gamla godingar..

ha en mysig lödagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0