Äntligen..

skiner solen! Åh, va härligt att vakna till sånt väder! I dag blir det jobb 9-17.30 så jag skulle tro att vi tillbringar mycket av tiden ute i dag, i alla fall om jag får bestämma ;)

I går var en låång dag med jobb, Apt möte och avd. möte. Men nu är det gjort i alla fall.. var otroligt sliten i går när jag kom hem vid 21, alldeless för sent. Tur att jag hade sovmorgon i dag!

Annars.. händer det inte mycket. Jobbar i morrn med sen ska jag på ansiktsbehandling, längtar!  Innan det har jag tänkt att hinna med en promenad med Evelina oxå;) På fredag har jag lagit semester, jag och mamma ska åka till Uddevalla och klippa oss, sen blir det torp och förhoppningsvis lite shopping!

Får väl ta å åka då.. känns ju som man nyss åkte därifrån...

Ha en bra dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0