Dagsformen??

Jo tack, aningen bättre än i går! Nu är det mest halsen som inte vill vara med.. hostar och är hes. Men inte kännt av febern i dag i alla fall. Så nu går det åt rätt håll. På torsdag ska jag vara frisk för då ska ju jag och mamma på vår tur till Ullared, ska bli riktigt mysigt. Får väl se hur mycket man kommer hem med.. säkert en hel del. Skulle tro att det blir en sväng inom Ikea också, om vi orkar med det. Pratade med henne förut och hon var supernöjd med mitt och A tapetserande i matsalen, kul. Så på fredag ska vi ta tvrummet, kul att kunna hjälpa till. Har ju även lovat att sy gardiner till dessa två rum.. min symaskin var verkligen en bra present även om jag inte tyckte det när jag fick den.

Var på jobbet en sväng förut och hade ett utv.samtal, två till i kväll sen är jag klar. Passade på att ta med mig alla kläder och skor som var där och sen får jag ta och rensa ur lådan. Känns konstigt vill jag lova.

Får ju visa hur fin verandan blev oxå.. så här såg den ut innan vi påbörjade renoveringen...






Så nu är det blommor som fattas.. inom en snar framtid ska allt det vita målas om på huset, ink alla fönster.. Får se här det hinns med. Förhoppningen är att framsidan ska vara klar innan liten kommer..

Just det, var på föräldraträff i går.. blir nog bra.. känns ju lite konstigt så här på första träffen men men.. Vi var i alla fall 6 par.. varav vi kände några i alla fall ;)

Ne.. nu är det dags att få ngt i magen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0